جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

نمی دانم چه باید کرد با این روح آشفته به فریادم برس ای عشق من امشب پریشانم
جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

نمی دانم چه باید کرد با این روح آشفته به فریادم برس ای عشق من امشب پریشانم


دختر: شنیدم داری ازدواج می کنی .. مبارکه ..

خوشحال شدم شنیدم..

پسر: ممنون ، انشالله قسمت شما..

دختر: می تونم برای آخرین بار یه چیزی ازت بخوام؟؟؟

پسر: چی می خوای؟

دختر: اگه یه روز صاحب یه دختر شدی می شه اسم منو روش بذاری؟

پسر: چرا؟

میخوای هر موقع که نگاش می کنم ..صداش می کنم درد بکشم؟؟

دختر: نه.. !!

آخه دخترا عاشق باباهاشون می شن..

می خوام بفهمی چقدر عاشـــــقت بودم...!


نـِمیـدآنـَـم چـِشمآنـَتـــــــ

بـآمــَـن چـِـہ میـکــُنـב

وَقـتــےکــِہ نـِـگاهَـــم میکـُنے،

چـِنـآטּ בلـــَـم اَز شِیطَنَتــــــــ نِگــآهَـت

میلَـــــرزَد!

ڪـِـہ حِـــس میکـُنـَـــم چـِقـَــــבر زیـبـآستـــــ ،

فــَــدا شـُـدטּ بـــَـراے چــِشـم هـآیـےڪـِـہ ؛

تـَـمــــــآم בنیــآستـــــ


خــــــבایا راستشـــــو بگـــــو...؟!!! 

 اوטּ روزهـــــایے کـه میگفـــــت خـــــــــــבا شـــــاهــבه בوستــــــت בارم... 

 تـوواقعـــــا شاهــــــב بـوבی...؟!!!



در جواب زنی که میگه دلـــم برات تنگ شده...

نــباید بگی مــــنم همـــینطور...!!




بــــاید بـــــگی کجایی؟




اومــــــدم...

.


.



داریــــد همچـــین کــــسی رو ؟



ﺩﺭ ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﻣﻦ ..... ﮐﺴﯽ ﺑﻮﺳﻪ ﯼ ﻓﺮﺍﻧﺴﻮﯼ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺖ !!....


ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻣﺜﻞ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﭘﻞ ﻋﺸﻖ ﻧﺪﺍﺭﺩ!!......



 ﺍﺯ ﺭﺯ ﻫﻠﻨﺪﯼ ﻫﻢ ﺧﺒﺮﯼ ﻧﯿﺴﺖ ......



ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ....



 ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯼ ﺩﻭﺭﻭﺑﺮﺕ .....



ﻣﻌﺸﻮﻗﺖ ﺭﺍ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﮔﻮﺷﯽ ﺑﻮﺳﯿﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ..