جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

نمی دانم چه باید کرد با این روح آشفته به فریادم برس ای عشق من امشب پریشانم
جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

نمی دانم چه باید کرد با این روح آشفته به فریادم برس ای عشق من امشب پریشانم

نه اسمش عشق است و نه علاقه و نه حتی عادت...

 

حماقت محض است دلتنگ کسی باشی که دلش با تو نیست...!!

 

 

اعتراف میکنم : من یه زمانی جزء اقلیت های هندی

 

بودم…

 

آخه یه گاوی رو به عنوان عشق

 

می پرستیدم..

 


قـــــــایقت میشـــــــوم

بـــــــادبانـــــــم بـــــــاش

بـــــــگذار هر چه حرف پشت سرمـــــــان میزنند مـــــــردم . . .

بـــــــاد هوا بـــــــاشد

هـر شـب از پُـشـت صـفـحـه کـوچـک ِ مـوبـایـل . . .

در آغـوشـم مـیـگـیـری ♥

و نـمـیـدانـی کـه چـه آرامـشـیـسـت هـمـیـن آغـوش خـیـالـی ♥ !!