جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

نمی دانم چه باید کرد با این روح آشفته به فریادم برس ای عشق من امشب پریشانم
جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

نمی دانم چه باید کرد با این روح آشفته به فریادم برس ای عشق من امشب پریشانم

شـهــریــور هـــم در حـــال ِ رفــتــن اســت …

قــلــب مـَـــن امــا هـنــوز تــیــر ِ نـبـودـنـش را مــے کـشـد . . .



یــا ضـامن آهـــــو


مــی خــواهــــم

شبـیـه بـی قــراری چـشـمـهـای آن آهـوی بـی پـنـاه نـگاهتــان کنم!!

تـــ ـا پــنــاهـــم دهــــ ــی...
 


به همین غروب غم انگیز دلخوشم

اگر بدانم تو هم

یک جایی

نشسته ای پشت پنجره

و دلت برای من تنگ شده است

+کاظم خوشخو


دوستت داشتن
دست من نیست
تو می‌آیی...
پا به پایت می‌آید

منبع:پندار سپید

 با خـودتان خـــوب تا کنید

با خـودتان که خـوب تا نــکنید

    روزگار شـما را تا میکند 

می کند توی پاکت و می اندازد توی صندوق پستی ؛

به یک مقصد نامعلوم ...

خودت به جان خودت بیفت

خودت خودت را بساز 

خودت مواظب خودت باش

وگرنه دیگران ،به تو هر شکلی

که دلشان بخواهد ، می‌دهند
...


منبع:سپید پندار


استادی می فرمود :

این آیه معنایش این نیست که

با ذکر خدا دل آرام می گیرد

این جمله یعنی خدا میگوید

جوری ساخته ام تو را که جز با یاد من آرام نگیری :)


منبع:سپید پندار


او را که رو به نور می رود

دیگران

تاریک می بینند ...

منبع:سپید پندار