جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

نمی دانم چه باید کرد با این روح آشفته به فریادم برس ای عشق من امشب پریشانم
جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

نمی دانم چه باید کرد با این روح آشفته به فریادم برس ای عشق من امشب پریشانم




کنجکاوم بدانم از کجا شروع شد دلبری هایت؟!


من که یادم نیست!!!


همین یادم است که در آغوش تو متولد شدم!


خودت بگو!


قبل از آغازم هم دلبری میکردی؟؟؟

پشت همین چراغ قـــــــرمز!

اعتراف کردم دوستت دارم

تاهرجامجبور شدی کمی مکث کنی..

یادمن بیفتی,

نمیدانستم قراراست بعدمن,

تمام چراغهای زندگیت ســــــــبز شوند...

اینقـבه قشنگــــے، عاشــــــــــــق کسی باشی که روحشـــم خبر نداشته باشه !!!

خــیلی شـیـریـنـه کـــــــه یــواشکی عـــــــاشــــــقانــه نگاهش کنی و

توی دلت بگی خیلی دوستت دارم.....!!


پشتش آب
نمیریزم
وقتی هوای رفتن دارد
دریا را هم
به پایش بریزی
بر نمی گردد ….!

 

ﻣـﻦ ﺩﺭ ﺣـﺪِّ ﺗـﻮ ﻧـﺒـﻮﺩﻡ …
ﺩﺭﺣﺪِّ ﺗـﻮﻫـﻤـﻮﻧـﺎﯾـﯽ ﺑـﻮﺩﻥ ﮐﻩ ﺍِﻣـﺮﻭﺯ ﺑـﺎ ﺗـﻮ ﺑـﻮﺩﻥﻓـﺮﺩﺍ ﺑـﺎ ﺭِﻓـﯿـﻘـﺎﺕ..

 


به سراغ من اگر میائی تند و آهسته چه فرقی دارد…
تو به هر جور دلت خواست بیا
مثل سهراب دگر جنس تنهائی من چینی نیست.
که ترک بر دارد
مثل آهن شده است

 

با دماغ عملی و زیر ابرو برداشتن نمیشه افتخار "گرگا" بود مشتی ..
تو فقط باعث افتخاره دکتر و آرایشگرتی …

 

 

 

آﺧﺮﯾﻦ ﺣﯿﺮﺕ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺳﺖ
ﮐﻪ ﭘﯽ ﻣﯽ ﺑﺮﯼ
ﺩﯾﮕﺮ ﭼﯿﺰﯼ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺣﯿﺮﺕ ﻭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﺭﺩ…

 

تـــــمام سیـــگارهای دنیا رو دود کنـــــــی هیچ کس متوجــــــه تنــــهایت نمیشــــه جزء پیرمرد سیگــــار فرووش…!!!

 

بعد از مدتها مرا دید.گفت چه میکنی؟….گفتم:هیچ.کفر خدایی را میگویم که تو را افرید.

شجاعت یعنی :

وقتی "دلت" می خواد کاری بکنی

و امضای خدا پاش نیست..............

انجامش ندی!


امیرالمومنین علی (ع) میفرمایند : هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد "امانتداری" را محبوب او گرداند . sahab.blog.ir