جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

نمی دانم چه باید کرد با این روح آشفته به فریادم برس ای عشق من امشب پریشانم
جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

جلوتر نیا خاکستری می شوی اینجا دلی را سوزانده اند

نمی دانم چه باید کرد با این روح آشفته به فریادم برس ای عشق من امشب پریشانم

حــس خـوبیه وقـتی یکـیُ داری

که هـم پـآی خـُـل و چــــل بـازی هـآتــــ باشـه

گاهی "دوست دارم " ها  بی فایده اند .....

مثل " موفق باشید " های انتهای

برگه ی امتحانی !

ارزش "چادرم" رازمانی فهمیدم که...


راننده ی تاکسی مرا"خانم" صدازد...

                                                                                

                                   و او را"خانمی"

مرحوم فلسفی به همراه همسرش از جایی می‌گذشتند.

زن بی حجابی با طعنه‌ گفت: بدبخت! زنش را گونی‌پیچ کرده.

مرحوم فلسفی رو به زن گفت: چرا کسی روی اتوبوس‌های کنار خیابان چادر نمی‌کشد؟ زن گفت: چون وسیله نقلیه عمومی هستند و ارزشی ندارند.

باز پرسید:چرا همه روی خودروهای خودشان چادر می‌کشند؟

گفت:چون وسیله شخصی است و باارزش است.


مرحوم فلسفی گفت: زن من جزء لوازم شخصی من است و ارزشمند، نه مثل وسیله نقلیه عمومی !!!